Ogólne zasady i warunki
1. Zakres
Poniższe OWH mają zastosowanie do wszystkich zamówień składanych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego przez konsumentów i przedsiębiorców.
Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która zawiera transakcję prawną w celach, które w przeważającej mierze nie są związane z działalnością gospodarczą ani z prowadzeniem własnej działalności. Przedsiębiorca to osoba fizyczna, prawna lub spółka osobowa posiadająca zdolność prawną, która zawierając transakcję prawną, działa w ramach swojej działalności gospodarczej lub zawodowej na własny rachunek.
Niniejsze Ogólne warunki mają zastosowanie również do przyszłych stosunków handlowych z przedsiębiorcami bez konieczności ponownego powoływania się na nie przez nas. Jeżeli przedsiębiorca stosuje sprzeczne lub uzupełniające ogólne warunki handlowe, ich ważność zostaje niniejszym zakwestionowana; stają się one częścią umowy tylko wtedy, gdy wyraźnie się na nie zgodzimy.
2. Partner umowny, zawarcie umowy
Umowę kupna zawiera się z firmą Flammkuchen24.
Prezentacja produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz niewiążący katalog internetowy. Użytkownik może początkowo umieścić nasze produkty w koszyku bez zobowiązań i skorygować swoje dane w dowolnym momencie przed wysłaniem wiążącego zamówienia, korzystając z pomocy w zakresie korekty, udostępnionych i wyjaśnionych w tym celu w procesie składania zamówienia. Klikając na przycisk zamówienia, składasz wiążące zamówienie na towary znajdujące się w koszyku. Potwierdzenie otrzymania zamówienia zostanie wysłane pocztą elektroniczną niezwłocznie po wysłaniu zamówienia.
Termin wejścia w życie umowy z nami zależy od wybranej przez Ciebie metody płatności:
Płatność za pobraniem, karta kredytowa, polecenie zapłaty SEPA
Przyjmujemy zamówienie, wysyłając oświadczenie o jego przyjęciu w osobnej wiadomości e-mail lub dostarczając towar w ciągu dwóch dni.
Przedpłaty
Przyjmujemy zamówienie, wysyłając w ciągu dwóch dni oświadczenie o przyjęciu zamówienia w osobnej wiadomości e-mail, w której podajemy nasze dane bankowe.>
PayPal
W trakcie procesu zamawiania zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy usług internetowych PayPal. Tam możesz wprowadzić dane dotyczące płatności i potwierdzić instrukcję płatności w systemie PayPal. Po złożeniu zamówienia w sklepie zwracamy się do firmy PayPal z prośbą o zainicjowanie transakcji płatniczej, a tym samym o zaakceptowanie Twojej oferty.
Amazon Payments
Po kliknięciu przycisku "Zapłać z Amazon", jeszcze przed zakończeniem procesu składania zamówienia w naszym sklepie internetowym, zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy usług internetowych Amazon. Tam możesz wybrać adres dostawy i metodę płatności zapisaną w serwisie Amazon, a następnie potwierdzić instrukcję płatności w serwisie Amazon. Następnie zostaniesz przekierowany z powrotem do naszego sklepu internetowego, gdzie będziesz mógł dokończyć proces zamawiania. Po złożeniu zamówienia zwracamy się do firmy Amazon z prośbą o zainicjowanie transakcji płatniczej, a tym samym przyjęcie oferty.
Płatność gotówką przy odbiorze
Przyjmujemy zamówienie, wysyłając w ciągu dwóch dni oświadczenie o jego przyjęciu w osobnej wiadomości e-mail.
3. Język umowy, przechowywanie tekstu umowy
Językiem obowiązującym przy zawieraniu umowy jest język niemiecki.
Nie przechowujemy tekstu umowy.
4. Warunki dostawy
Do podanych cen produktów doliczane są koszty wysyłki. Więcej informacji na temat kosztów wysyłki można znaleźć w ofertach.
Zamówienie można odebrać w siedzibie AVC GmbH Flammkuchen24, Sinnerstraße 1, 76185 Karlsruhe, Niemcy, w następujących godzinach pracy: 09.30 - 15.30.
Nie realizujemy dostaw do punktów pakowania.
5. Płatność
W naszym sklepie dostępne są następujące metody płatności:
Przedpłaty
Jeśli zdecydujesz się na płatność z góry, przekażemy Ci nasze dane bankowe w osobnej wiadomości e-mail i dostarczymy towar po otrzymaniu płatności.
Płatność za pobraniem
Użytkownik płaci cenę zakupu bezpośrednio dostawcy. Dodatkowe koszty wynoszą 7 euro.
Karta kredytowa
Podczas składania zamówienia użytkownik przesyła nam również dane swojej karty kredytowej.
Po potwierdzeniu, że jesteś prawowitym posiadaczem karty kredytowej, zwrócimy się do operatora Twojej karty kredytowej o zainicjowanie transakcji płatniczej niezwłocznie po wysłaniu towarów. Transakcja płatnicza jest automatycznie realizowana przez operatora kart kredytowych, a karta użytkownika jest obciążana.
Do kosztów dolicza się 0 procent ceny zakupu.
Polecenie zapłaty SEPA
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z udzieleniem nam pełnomocnictwa do realizacji polecenia zapłaty SEPA. Poinformujemy Cię o dacie obciążenia rachunku (tzw. prenotyfikacja). Wraz ze złożeniem upoważnienia do polecenia zapłaty SEPA zwracamy się do naszego banku o zainicjowanie transakcji płatniczej. Transakcja płatnicza zostanie przeprowadzona automatycznie, a Twoje konto zostanie obciążone.
Konto zostanie obciążone po wysłaniu towaru.
Okres wcześniejszego powiadomienia o dacie obciążenia rachunku (tzw. okres prenotyfikacji) został skrócony do 3 dni.
PayPal
W trakcie procesu zamawiania zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy usług internetowych PayPal. Aby zapłacić kwotę wynikającą z faktury za pośrednictwem systemu PayPal, musisz być w nim zarejestrowany lub najpierw się zarejestrować, podać swoje dane dostępu i potwierdzić nam dyspozycję płatności. Po złożeniu zamówienia w sklepie, zwracamy się do firmy PayPal o zainicjowanie transakcji płatniczej. Dalsze instrukcje otrzymasz w trakcie procesu zamawiania.
Transakcja płatnicza jest realizowana automatycznie przez PayPal natychmiast po jej dokonaniu.
Amazon Payments>
Po kliknięciu przycisku "Zapłać z Amazon" zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy usług internetowych Amazon przed zakończeniem procesu składania zamówienia w naszym sklepie internetowym. Aby zakończyć proces składania zamówienia i zapłacić kwotę wynikającą z faktury za pośrednictwem Amazon, należy się tam zarejestrować lub najpierw zarejestrować się i potwierdzić swoje dane dostępu. Tam można wybrać adres dostawy i metodę płatności przechowywaną przez firmę Amazon, potwierdzić wykorzystanie danych przez firmę Amazon oraz przekazać nam instrukcje dotyczące płatności. Dalsze instrukcje otrzymasz w trakcie procesu zamawiania. Następnie zostaniesz przekierowany z powrotem do naszego sklepu internetowego, gdzie będziesz mógł dokończyć proces zamawiania.
Niezwłocznie po złożeniu zamówienia zwracamy się do firmy Amazon o zainicjowanie transakcji płatniczej. Transakcja płatnicza jest realizowana automatycznie przez firmę Amazon.
Płatność gotówką przy odbiorze
Zapłacisz kwotę z faktury gotówką przy odbiorze.
6. Zachowanie tytułu
Towar pozostaje naszą własnością do momentu całkowitej zapłaty.
W przypadku przedsiębiorców obowiązują dodatkowo następujące postanowienia: Zastrzegamy sobie prawo własności towarów do czasu całkowitego zaspokojenia wszystkich roszczeń wynikających z trwających stosunków handlowych. Klient może odsprzedać towary objęte zastrzeżeniem własności w ramach zwykłej działalności gospodarczej; Klient z góry przenosi na nas wszelkie roszczenia wynikające z takiej odsprzedaży - niezależnie od połączenia lub wymieszania towarów objętych zastrzeżeniem własności z nową rzeczą - w wysokości kwoty wynikającej z faktury, a my przyjmujemy tę cesję. Użytkownik pozostaje upoważniony do dochodzenia roszczeń, ale możemy również sami dochodzić roszczeń, jeśli użytkownik nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań płatniczych.
7. Uszkodzenia transportowe
Jeśli towar zostanie dostarczony z widocznymi uszkodzeniami transportowymi, należy jak najszybciej zgłosić takie wady firmie kurierskiej i niezwłocznie skontaktować się z nami. Niezłożenie reklamacji lub brak kontaktu z nami nie ma wpływu na roszczenia prawne użytkownika i ich realizację, w szczególności na prawa z tytułu rękojmi. Pomagają nam one jednak w dochodzeniu własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
8. Gwarancja i rękojmia
Obowiązuje ustawowa odpowiedzialność za wady. Informacje na temat ewentualnych dodatkowych gwarancji oraz ich dokładnych warunków można znaleźć wraz z produktem oraz na specjalnych stronach informacyjnych w sklepie internetowym.
9. Odpowiedzialność
W przypadku roszczeń wynikających ze szkód spowodowanych przez nas, naszych przedstawicieli prawnych lub osoby działające w naszym imieniu, zawsze ponosimy odpowiedzialność bez ograniczeń
- w przypadku utraty życia, zdrowia lub uszkodzenia ciała,
- w przypadku umyślnego lub wynikającego z rażącego niedbalstwa naruszenia obowiązków,
- w przypadku przyrzeczeń gwarancyjnych - w zakresie, w jakim zostały uzgodnione, lub
- w zakresie, w jakim otwiera się zakres zastosowania ustawy o odpowiedzialności za produkt.
W przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych, których spełnienie jest warunkiem koniecznym do prawidłowego wykonania umowy i na których przestrzeganiu partner umowy może regularnie polegać (zobowiązania podstawowe), z powodu lekkiego zaniedbania z naszej strony, ze strony naszych przedstawicieli prawnych lub osób działających w naszym imieniu, wysokość odpowiedzialności jest ograniczona do szkody, którą można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy i której wystąpienia należy się spodziewać. W przeciwnym razie roszczenia o odszkodowanie są wykluczone.
10. Rozstrzyganie sporów
Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów (ODR), którą można znaleźć tutaj http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nie jesteśmy zobowiązani ani gotowi do udziału w postępowaniu w sprawie rozstrzygania sporów przed sądem polubownym dla konsumentów.
11. Postanowienia końcowe
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zastosowanie ma prawo niemieckie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.
Jeśli jesteś kupcem w rozumieniu niemieckiego kodeksu handlowego (Handelsgesetzbuch), osobą prawną prawa publicznego lub specjalnym funduszem prawa publicznego, wyłączną właściwością miejscową sądu dla wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między Tobą a nami jest nasza siedziba.